Klinika Fizjo

DOBÓR WKŁADEK

Dobór wkładek
140 zł + cena wkładek i dodatków / Czas ok 30 minut

Poznaj nasz zespół fizjoterapeutów w Poznaniu

Nasz zespół tworzą fizjoterapeuci z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.  Każdy z nas ma tytuł magistra wyższej uczelni, posiada pozwolenie na wykonywanie zawodu fizjoterapeuty uzyskane od Krajowej Izby Fizjoterapeutów. Nieustannie szkolimy się na kursach aby jeszcze lepiej pomagać naszym pacjentom, bo poza pasją do zawodu czerpiemy ogromną radość z niesienia pomocy innym.

Dominik Tokarski

Łukasz Karbowski

Wojciech Walisiak

Fizjoterapeuta Poznań

Fizjoterapeuta Poznań w Klinice Fizjo. Zajmujemy się rehabilitacją całego ciała, można powiedzieć od  palców stóp po czubek głowy. Dlaczego od palców stóp? Wszystko zaczęło się od współpracy z Kliniką Stóp, która lecząc pacjentów podologicznych potrzebowała specjalistów w zakresie fizjoterapii w celu diagnostyki i doboru wkładek ortopedycznych oraz rehabilitacji pacjentów z zaburzeniami biomechaniki chodu i wad w obrębie stóp.

A dlaczego po czubek głowy? – gdy w 2019 zaczęliśmy działać pod nazwą Klinika Fizjo przy ul. Ławica 2 w Poznaniu, okazało się że nad naszą siedzibą znajduje się klinika stomatologiczna Dental  Comfort, to popchnęło nas w kierunku kolejnej specjalizacji – fizjoterapii stomatologicznej. Rozpoczęliśmy współpracę z fizjoterapeutami specjalizującymi się w tej dziedzinie i rozszerzyliśmy nasz zakres usług o terapię stawów skroniowo żuchwowych, dolegliwości bólowych wynikających z zburzeń pracy tego stawu. Obecnie zajmujemy się pacjentami z takimi problemami jak szczękościsk, przeskakiwania w stawie skroniowo-żuchwowym, bóle głowy, wspieramy leczenie ortodontyczne.

Fizjoterapia ortopedyczna to obszar rehabilitacji w którym pomagamy pacjentom z różnymi problemami. Mogą to być osoby, które uległy wypadkom komunikacyjnym lub przeszły leczenie operacyjne w wyniku urazu lub zwyrodniania. Pomagamy pacjentom wrócić do sprawności po zabiegach operacyjnych takich jak:

• rekonstrukcja więzadła krzyżowego (ACL, PCL),
  • szycie łąkotek w kolanie,
  • endoprotezoplastyka biodra, kolana, barku,
  • rekonstrukcja ścięgien w stawie ramiennym,
  • rekonstrukcja Achillesa,
  • operacyjne leczenie złamań,

Znaczna grupa pacjentów rehabilitowanych w Klinice Fizjo w Poznaniu to osoby , które mają problemy bólowe, często wynikające z przeciążeń które pojawiają się podczas wykonywanej pracy lub sportu, a czasami są efektem nagromadzenia obowiązków i stresu.  Najczęstsze problemy z jakimi borykają się nasi pacjenci to:

• bóle pleców,
  • rwa kulszowa,
  • dyskopatia,
  • cieśń barku,